Najčešća pitanja

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Republike Srbije.

Pošiljku je moguće platiti kuriru platnom karticom, plaćanje prilikom preuzimanja paketa se vrši gotovinom ili platnom karticom koja ima mogućnost beskontaktnog plaćanja. 

Ukoliko imate Dexy Co Kids klub karticu i želite da iskoristite popust koji ste ostvarili prethodnim kupovinama ili želite da Vam se iznos online kupovine registruje u sistemu Dexy Co Kids Kluba lojalnih kupaca potrebno je da budete registovani kupac na sajtu. Uputstvo za registraciju možete pronaći OVDE, a načun unosa klub kartice prilikom kreiranja porudžbine OVDE.

Plaćanje čekovima je moguće samo u našim maloprodajnim objektima. Proizvode poručene online možete platiti na 3 mesečne rate kreditnim karticama Banke Intesa.

Vaučere možete iskoristiti za jednu kupovinu ili sukcesivno - za više kupovina. Moguće je više različitih vaučera unetu u jednu porudžbinu. 
Vrednost porudžbine može biti veća od vrednosti vaučera, a razlika se doplaćuje gotovinom prilikom preuzimanja paketa. Ukoliko je vrednost na vaučeru veća od vrednosti poručenih artikala preostali iznos ostaje raspoloživ za buduće kupovine putem sajta www.dexy.co.rs  ili u maloprodajnom objektu.

U ovom slučaju, potrebno je da u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine a u primljenom e-mailu koji ste dobili da ste uspešno poručili, kliknete na poništi ovde. Na ovaj način će se Vaša porudzbina poništiti. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali u tom slučaju Vi plaćate trošak poštarine.

Kontakt podatke možete izmeniti pozivom naše korisničke podrške na broj 011/7159840 ili slanjem maila na online@dexy.co.rs

Prelaskom kursora mišem preko veličine pojaviće se dužina gazišta u cm.

Mi se brinemo svakog dana da kupovina putem Dexy Co Kids web sajta bude bezbedna, takođe poštujemo Vašu privatnost i posvećujemo se njenoj zaštiti. Dexy Co Kids je dobitnik sertifikata E-Trustmark, čijom smo  oznakom na sajtu potvrdili priznanje  da smo jedan od trgovaca kome mogu da veruju. Dobijanjem i postavljanjem ove oznake na našem sajtu potvrđujemo da smo kredibilan trgovac koji vodi svoju trgovinu putem interneta u skladu sa zakonima Republike Srbije i pravilima dobre prakse u oblasti Elektronske trgovine i Zaštite potrošača.

Rok isporuke je do 5 radnih dana. Kada kurirska služba preuzme paket obaveštavamo Vas mail-om da je pošiljka preuzeta i koji je kod pošiljke. 
Na dan isporuke će Vam stići poruka od kurirske službe da možete očekivati isporuku.

Dostupnost artikala možete proveriti sajtu klikom na karticu Proveri dostupnost koja se nalazi ispod slike proizvoda.

U našoj ponudi ima jako puno artikala koji su asortimanski i iz tog razloga na jednoj slici ima vise artikala (iskazana cena odnosi se na jedan artikal). Ukoliko želite da naručite određenu igračku iz asortimana molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji artikal sa slike želite. U slučaju da artikal koji ste naveli u napomeni nemamo, operater će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Prilikom rešenja reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:
• Zamene za isti proizvod
• Zamene za drugi proizvod
• Povrat novca (ukoliko od kupovine artikla nije prošlo duže od 6 meseci)

U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na e-mail: online@dexy.co.rs. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko Dexy Co Kids online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla Dexy Co Kids d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.

Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na 011/715 98 40 ili na e-mail online@dexy.co.rs  kako bismo Vam poslali zamenu.

Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani OVDE. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena molimo Vas da odmah, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 24h oštećenje prijavite mailom na online@dexy.co.rs . Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na 011/7159840 ili na e-mail online@dexy.co.rs kako bismo Vas uputili u dalju proceduru zamene.

Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da izvršite zamenu za drugi artikal molimo Vas da nam pošaljete e-mail na online@dexy.co.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj 011/7159840.

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

Uputstvo za kupovinu možete pronaći OVDE. Možete nas kontaktirati pozivom na broj 011/7159840 kako bismo kreirali porudžbinu za Vas.